Tävling-Bikini

Jag är med och tävlar om en underbart fin bikini från PHAX, ta en närmre tidd på bikinin HÄR, varför jag vill vinna just den är för att jag älskar färgerna och att den är blommig,tycker att jag är värd att vinna eftersom jag aldrig nånsin vinner något,hoppas på lite tur ;) för att vara med och tävla så ska man följa dessa steg:

1. Gå in på hemsidan www.phaxswimwear.se och välj ut din favorit som du vill vinna. Kopiera bilden.

 

2. Gör ett blogg inlägg på din blogg där du lägger upp bilden på den bikini du vill vara med och tävla om. Skriv varför du vill vinna just den och varför just du borde få vinna. Glöm inte att tydligt länka till hemsidan, både med vanlig länk och länka även bilden med bikinin .

 

3. Kopiera även med i inlägget dessa enkla steg för att vara med i tävlingen.

 

4. skicka sedan iväg ett mail med din bloggadress till: [email protected]

 

Och skriv att du är med i tävlingen om en bikini.

 

Vill du öka chansen att vinna ytligare kan du även göra inlägg där du sprider vår värdecheck.
Chansen för att vinna ökar ju fler inlägg du gör. Vinnare utses den 15 juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0