Falsk identitet på nätet

För ett tag sedan såg jag en dokumentär "cafish" den handlar om en kille som börjar prata med en tjej över internet som sedan övergår till sms och telefon..en dag bestämmer han sig för att åka dit att hälsa på oinbjuden..de visar sig att den här tjejen är en helt annan än vad hon utgett sig för att vara..så himla sjukt! jag tror att sånt där är rätt vanligt faktiskt..
Min kompis pratade för ett tag sedan med en kille på internet..de bestämde sig till och med för att träffas..men sen började jag prata med den "riktiga" killen,den som han utgett sig för att vara..hon ringde såklart upp och konfronterade honom,men han kunde inte ge någon bra förklaring sen hörde han aldrig av sig mer..läskigt tycker jag! frågan är ju vad han skulle ha sagt om dom verkligen hade träffats? Nä man borde verkligen vara försiktig..det finns mycket psykon där ute!


Rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0